پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215284
«نه» کاپيتان به پيراهن استقلال
تاریخ انتشار : 1395/03/31 10:08:54
نمایش : 1071
استقلالي ها به شدت به دنبال هافبک ملي پوش تيم فوتبال ذوب آهن هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار شايد بتوان به قاسم حدادي فر هم مثل ابراهيم صادقي يا محرم نويدکيا، لقب يک بازيکن وفادار بدهيم. بازيکني که چندين سال است از پرسپوليس و استقلال پيشنهاد دارد اما ترجيح داده که در تيم محبوب خود بماند.

 

اين فصل هم سرخابي هاي پايتخت به دنبال او بودند. اما پرسپوليسي ها خيلي زود از خريد او منصرف شدند ولي استقلالي ها با توجه به اينکه سرنوشت اميد ابرهيمي هنوز مشخص نيست، دنبال يک هافبک دفاعي با تجربه هستند. با اين وجود جالب اينجاست که حدادي فر يک بار ديگر ماندن در اصفهان را به حضور در تهران ترجيح داد.

 

او فصل قبل هم پيشنهاد پرسپوليس را رد کرد و در ذوب آهن ماند و فصل بعد هم احتمالا با رد پيشنهاد استقلالي ها در تيم خود خواهند ماند.

 

قاسم تقريبا دارد به چيزي مثل محرم نويدکيا تبديل مي شود. با اين تفاوت که محرم با هيچ تيم ديگري جز سپاهان مذاکره نمي کند. اما کاپيتان ملي پوش ذوب آهن بعد از اينکه عليرضا منصوريان او را هر طور شده مي خواست، ترجيح داد که باز هم در فولادشهر بماند.

منبع:آي اسپورت

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html